نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

اندر محاسن اینور

آی باغبون جات خالی، ما داریم جدیدترین تکنولوژی این روزها رو در خوابگاه تجربه می کنیم .

نامش را  کفش پاک کن برقی نهادیم !

گفتم دلت بسوزه که یهو مثه مال ما تنگ نشه.

رو رو که نه ای عاشق

رو رو که نه ای عاشق ای زلفک و ای خالک

ای نازک و ای خشمک پابسته به خلخالک

با مرگ کجا پیچد آن زلفک و آن پیچک
بر چرخ کجا پرد آن پرک و آن بالک

ای نازک نازک دل دل جو که دلت ماند
روزی که جدا مانی از زرک و از مالک

اشکسته چرا باشی دلتنگ چرا گردی
دل همچو دل میمک قد همچو قد دالک

تو رستم دستانی از زال چه می ترسی
یا رب برهان او را از ننگ چنین زالک

من دوش تو را دیدم در خواب و چنان باشد
بر چرخ همی گشتی سرمستک و خوش حالک

می گشتی و می گفتی ای زهره به من بنگر
سرمستم و آزادم ز ادبارک و اقبالک


بر هفت فلک بگذر افسون زحل مشنو
بگذار منجم را در اختر و در فالک


ترک خور و خفتن گو، رو دین حقیقت جو
تا میر ابد باشی، بی رسمک و آیینک


شعر: مولانا
خواننده و آهنگساز : سیاوش ناظری
گیتار : احسان فرامرزی پور
بربط : فرود خاموشیان

پرکاشن : سیاوش ناظری

دانلود

تا اطلاع ثانوی

بر گیسویت ای جان

کمتر زن شانه

چون در چین و شکنش دارد....

دل من کاشانه

اتهام برادرانه!


آن کهنه درختم که تنم غرقه برف است... حیثیت این باغ منم، خار و خسی نیست

...................................................

برای خودم، در جواب تو ای زن .

تلنگر

سیاست بازان نابالغ ترین اذهان دنیا هستند.فقط ذهنهای دست سوم به تزویر علاقه مند می شوند،افراد پیش پا افتاده و افرادی که از عقده ی حقارت رنج می برند ،سیاست باز می شوند.

«الماس های اشو »

ساعت از ۱۰:۳۰ گذشته است!


«برای امام زمان عج ۱۰ صلوات بفرست و این پیام رابرای ۱۰  نفر بفرست تا فردا ساعت ۱۰:۳۰ خبر خوشی می شنوی، خداوکیلی کوتاهی نکنی همه فرستادن جواب داده!»

 من کوتاهی کردم.در واقع من کوتاه نیومدم که این تصاعد پولساز چوب حراجی باشه بر.... بیخیال آقا بمون منتظر یه فردایی یه صبحی یه ده ونیمی!

نهایت آرزویم!

آه،

ای نجات یافته

نفس بکش...