نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

آخر!

 

 آخرین سنگر سکوته

حق ما گرفتنی نیست

آسمونشم بگیری

این پرنده مردنی نیست

آخرین سنگر سکوته

خیلی حرفا گفتنی نیست

ای برادرای خونین

این برادری تنی نیست

موج دستای من و تو

دست دریا رو گرفته

عکس تو با سرمه ی خون

چشم دنیا رو گرفته

ما که از آوار و ترکش

همه رو به جون خریدیم

تو بگو هم سنگر من

ما تقاص چی رو میدیم؟

اول!

 

 اول به بانگ نای و نی آرد به دل پیغام وی             

 وانگه به یک پیمانه می با من هواداری کند

پشمینه پوش تند خو کز عشق نشنیدست بو             

از مستیش رمزی بگو تا ترک هشیاری کند 

..................................................... 

آقا همینه دیگه،حرف دل منم همینه 

من که تسبیح نبودم!

             

 
من که تسبیح نبودم تو مرا چرخاندی

مشت بر مهره ی تنهایی من پیچاندی

مهر دستان تو دنبال دعایی می گشت

بارها دور زدی ذهن مرا گرداندی

ادامه مطلب ...