نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

تا اطلاع ثانوی

بر گیسویت ای جان

کمتر زن شانه

چون در چین و شکنش دارد....

دل من کاشانه

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام شاکر سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ

قصد جسارت ندارم ؛ فقط یه نظره . یکی از بچه ها(!) میگفت این طوری بگیم بهتره:

بر گیسویت ای جانم
کمتر بزن این شانه
چون در شکنش دارد...
هوش و دل من؛ خانه!

جسارت واسه چی؟
این فقط یه تیکه از یکی از آهنگای آقای ویگن ه! منظورتونو از جسارت نفهمیدم

شهرام شاکر سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ

خب فکر کردم شعر از خودتونه!! منم یه جورایی ایراد وزنی بهش گرفته بودم به همین خاطر اول عذرخواعی کردم. حالا که دارید میگید آهنگشو داره یادم میاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد