نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

از رنجی که میبریم!

...

نظرات 10 + ارسال نظر
حسین ازادشده پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ

مثل همیشه انتخاب عکستون عالیه!

ممنونم خودشون عالی بودن

محمد نعمتی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.m-nemati.blogfa.com

بهتره بگی از رنجی که میبرند.

هر چی شما بگید ولی منم حرصشو می خورم!

ش.ش شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

چرا این طور نه : (( از عشقی که می داریم...)) !!!؟؟؟؟

آره از عشقی که میبریم بالای دار!
واضح نظر بدید لطفا!

مهری حسینی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ http://zanjereh.persianblog.ir

به حق چیزهای ندیده. وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

والا!

ش.ش دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

چرا این طوری نگاه نکنیم که حتی با این وضع هم همونطور که خدا تو قرآن گفته تسلیم شده امر خدا و رسولش هستند!!!!

راستش نفهمیدم از کدوم رنجی که میبریم یا میبرند؟؟؟

امر خدا اینه که ... این جوری؟
حرف من اینه که تسلیم امر خدا بودن چه ربطی داره به این شکلی نماز خوندن؟
ملتی که در اثنای نماز هم نمی تونه چشم خودش رو کنترل کنه که مجبور نشه یه همچین ایده ای واسه تسلیم امر خدا بودن بده ، خداش با خدای من از زمین تا آسمون توفیر داره!
احتمالا همین ملت اگه می تونست مسجدالحرام رو هم به دو قسمت زنانه و مردانه تقسیم میکرد .
حرف من اینه که نماز حرمت داره. حرف من اینه که آقا خجالت بکش و سر خدا منت نذار! که من از زنان و دخترانی که در حال سجده ی تو هستند چشم می پوشم فقط در راه رضای تو!

ش.ش سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

خب داشتن عقاید تر و تازه و پر از تجدد و همراه با زمونه چیز جالبی هستش . همینطور دید عرفانی نسبت به دین هم خیلی قشنگه ! اما میتونم یه سئوال بپرسم :

خداییش به نظر شما خود پیامبر و حضرت علی هم چون نمیتونستن جلوی چشمشون رو بگیرن جلو تر از زنها می ایستادن؟ یا همینطور وقتی تو مسجد بین مرد و زن پرده میکشیدن؟ نمیشه گفت حرف دیگه ای پشت این کار هستش که شاید (اگه باز عصبانی نمیشید) با دلیلی که شما واسش ارائه میدید یه کم فرق داره ؟


من این مقایسه رو دوست ندارم .اجازه بدین من مراتب عرفان رو فقط تا قبل از سوال شما طی کنم چون هیچ ادعایی در زمینه ی اعمال پیامبر ندارم.

علمحا چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام
ش.ش جان عزیز این قضایا که میگی ماله ۱۴۰۰سال پیشه واونا مروجین دین بودند ووظیفه داشتن که.............
نظرخانم طالبیان خیلی جالب وقابل تحسینه
ش.ش جان به تعداد آدمای روی زمین راه برای رسیدن به خداهست
ایناهم شدن کاسه ی داغ تر از آش واصول روبیخیالیدن چسبیدن به فروع

من واقعا موندم چرا یه سری از آدما فکر می کنن هر چه قدر بیشتر به خودشون سخت بگیرن بهتر تونستن سیره ی پیامبر رو تفسیر کنند؟؟؟!!!
یا به قولی تسلیمش بشن؟؟؟

شوک جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام!
جالبه واسم ماها مسلمونیم اما به سبک خودمون.
من خودم سرتا پام عیبه امااین توجیه شمارو نمیپسندم.به نظرم همون خدایی که گفته صبح ۲رکعت و ... .همون خدایی که گفته چجوری نماز بخونیم همون خدا گفته در یک مکان زن اگه یک قدم از مرد جلو باشه نمازشون مشکل داره حتی اگه این دو زنو شوهر باشند.همون خدا گفته اگه بخواند زن و مرد پهلو هم نماز بخونند باید یه حایل بینشون باشه.
کاش هممون به همه دستورا اسلام یه جور نگا میکردیم نه گزینشی!
علمحای عزیز اگه نمیدونی بدون که نماز رو هم۱۴۰۰ساله پیشم دقیقا همینجور میخوندند!

سلام
من با اصل قضیه کاری ندارم! اما توی این شرایط این عکس برام مسخره اومد!

علمحا شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

نمازشون قبول حق
اما ببینم خدا خودش بهت(آقایاخانم شوک) گفته که نمازصبح دوروکت باشه و......
تاحالا اصلا فکرکردی چرا باید نمازبخونی؟چون خدا گفته؟
ببینم مگه ایرادی داره که من یهو یادخدابیوفتم وپاشم بی توجه به این که چه ساعتی ازروزه یک روکت یا۵روکت نماز بخونم؟
به نظرشما این ۵روکت باارزشتره یا اون ۱۷روکت که چون یکی با۵۰۰تا واسطه ازجانب نبی خدا بهت گفته ؟؟؟
بله شما درست میگی من که خدای نکرده نمیگم اینا .......استغفرالله
ولی میگم چشم ها رابایدشست
درضمن فکرنمیکنم این نمازهادقیقاعین همون نمازهایی باشه که
اونا میخوندن یعنی الان کسی هست که سرنمازتیرازتوپاش دربیارندومتجه نشه........

یاسر دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ق.ظ

از لذتی که نمی بریم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد