نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

اندر محاسن اینور

آی باغبون جات خالی، ما داریم جدیدترین تکنولوژی این روزها رو در خوابگاه تجربه می کنیم .

نامش را  کفش پاک کن برقی نهادیم !

گفتم دلت بسوزه که یهو مثه مال ما تنگ نشه.

نظرات 13 + ارسال نظر
شهرام شاکر سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ

تکنولوژی چه دیر به شما میرسه . ما یه دو هفته است که تجربش کردیم و دیگه این تجدد و پیشرفت بخشی از زندگیمون شده و ما رو از ظلمات سنت ( پاک کردن کفشها با دستمال کاغذی + آب د... ) رهانیده!!





من کفش مشکی و قهوه ای ندارم
حالا چرا عصبی هستین؟

علمحا سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

شاید توهمین خوابگاه هاکسی هم باشه که کفش نداره ......!!
تازه قراره باهنر رو به سیستم آبگرم کن خورشیدی هم مجهزکنند
خیلی مسخرست نه؟؟؟؟؟


نه خیلی خوبه!

شبنم چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

من که داشتم از تعجب شاخ در می آوردم!!!....یه دفه یادم افتاد آهان طی این دو سال اکثر بچه هابه کفش اسپرت سفید یا...رونهاده اند و ...جماعت می دونه داره چی کار می کنهواسه رو کم کنی م شده باید یه طرح کفش مشکی/قهوه ای بین خواهرا اجرا کنیم

آری خواهرم

فرزاد چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ق.ظ http://farzad388.blogffa.com

سلام
من خودم تازه از شر خوابگاه راحت شدم بنابراین این حق رو دارم که به عنوان پدر پیری!!!! شما عزیزان را نصیحت کنم که قدر لحظه به لحظه خوابگاه رو بدونین
در ضمن فکر نمی کردم شما خوابگاهی باشین فکر می کردم اصفهانی هستین.

سلام
قدر دوستامو میدونم اما قدر خوابگاهو نه آخه شما شرایط خوابگاه دخترا رو تجربه نکردید!

عاطفه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

مرضیه جون الان که عکسی که گذاشتو خوب بهش نگاه کردم فهمیدم که نفر دوم از سمت راست شکل فائزه هست!!!نه؟؟!!
واقعا جاش خالیه!! دلم واسه حرفای قشنگش تنگ شده

ایول الان خودشم تایید کرد!

علمحا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

آره خوب
آخه قراره ما زیر آب سرد بمونیم وشباوهر وقت که هوا ابری وبارونیه شوفازها خاموشه و ........
عالیه

چه خوب!
محظوظ گشتیم ،خیلی!

پریسا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ

تو آدم بشو نیستی , باغبونم خودتی p: من مرده ی این ابراز احساساتتم
الانم هم دلم سوخت هم خیلی تنگته


من قربون دلت برم . این کفش پاک کنم بچه ی خوبیه کاری به کارمون نداره من که امتحانش نکردم ولی بچه ها میگن از قضا سرکنگبین صفرا فزود میدونم معنی این جمله رو نفهمیدی ولی کلا یه دستگاهیه که کفش پاک میکنه و نوع غیر اصفهانیش قاعدتا باید واکسم بزنه!

همه بر سر زبان و
تو در میان جانی
بوووس!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

اگه حافظم اشتباه نکنه این وب قدیما یه اهنگ دیگه داش من که ترجیح میدم کفش گلی بپوشم تا اینکه کفشام با اون فرچه بی واکس مسخره ساییده شن راستی اهنگهای زنده یاد مایکل جکسون هم بد نیستا

بله حافظتون راست میگه ! یه خورده تنوع واسه وب بد نیست.

حسن شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ http://mindshadow.blogfa.com

موج ز خود رفته رفت
ساحل افتاده ماند .
این، تن فرسوده را،
پای به دامن کشید؛
و آن سر آسوده را،
سوی افق ها کشاند .
***
ساحل تنها، به درد
در پی او ناله کرد:
- (( موج سبکبال من،
بی خبر از حال من،
پای تو در بند نیست !
بر سر دوشت، چو من،
کوه دماوند نیست !
« هستم اگر می روم » ! خوشتر ازین پند نیست .
بسته به زنجیر را لیک خوش آیند نیست . ))
***
ناله خاموش او، در دلم آتش فکند
رفتن؟ ماندن؟ کدام؟ ای دل اندیشمند ؟
گفت : - (( به پایان راه، هر دو به هم می رسند ! ))
عمر گذر کرده را غرق تماشام شدم :
سینه کشان همچو موج، راهی دریا شدم
هستم اگر میروم، گفتم و رفتم چو باد
تن، همه شوق و امید، جان همه آوا شدم
بس به فراز و نشیب، رفتم و باز آمدم،
زآنهمه رفتن چه سود؟ خشت به دریا زدم !
شوق در آمد ز پای، پای درآمد به سنگ
و آن نفس گرم تاز، در خم و پیچ درنگ؛
اکنون، دیگر، دریغ، تن به قضا داده است !
موج ز خود رفته بود، ساحل افتاده است !
*****
فریدون مشیری
با سلام به روزم خوشحال میشم تشریف بیارین منتظر نقدو نظرتان هستم
[گل]

پریسا دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ

آهان الان گرفتم چی شد
بابا چقدر هواتونو دارن اینکه ازش استفاده نکردی مهم نیست مهم اینه که تعظیم کنی وتشکر کنی
ایشالا ترم بعد منم خدمتشون میرسم واسه تشکر
دلم یه ذره شده واست :*

حتما اصلا اینو ازش استفاده نمی کنیم تا تو بیای!
منم دلم خیلی تنگ شده!

نرگس پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://rainlover.blogfa.com

سلام مرضیه جان تبریک می گم! چه تکنولوژی دار شدید! خوبی؟ حال و احوال؟

سلام عزیزیم مرسی !
الان خیلی خوبم امیدوارم توام حالت خوب باشه!

نای و نی جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

جستن نور از قدوم صدفگونه این سیه چهرگان نقره ای لباس دهان پنهان، جگرمان را چونان دامن چین چینشان رگ به رگ می کند و اشک وصال را از درد فراق به کردار برقع بر گونه مان می ریزد....!!!

سجاد شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام
خوش به حالتون ما که تازه سربازیمون تموم شد ولی هر روز مارو مجبور میکردن واکس بزنیم

سلام
شما سربازیتون کی شروع شد که حالا تموم شده؟! سربازیم سربازیهای قدیم! آخی چقد گناه داشتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد