نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

محبت درست!


جنید گوید از سری شنیدم که گفت محبت درست نیاید میان دو کس تا یکی دیگری را نگوید ای من .


 
رساله‌ی قشیریه

نظرات 6 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.goldokhtar.sepehrblog.ir

سلام دوست عزیز
خوشحال می شوم اگر به وبلاگ من هم سر بزنید.
وبلاگ من بر خلاف دیگر وبلاگ ها مطالب کم اما بکر و تازه ای دارد.
می توانید کلیپ های انیمیشن بسیار زیبا و از کمپانی های معروف را بطور آنلاین مشاهده کنید و یا مقالات و خلاصه کتب گوناگون را بخوانید.
اشعار زیبایی که سروده ی استاد هاشم شکوهی است مطالعه فرمایید و آهنگ های آرامش بخش و مشهور این عرصه را دانلود کنید.
داشت یادم می رفت:
مطالب آرامش بخش و سیاحتی و هنری را بصورت پاورپینت شده دانلود کنید و لذت ببرید.
در وبلاگم منتظرتان هستم
در ضمن در صورتیکه علاقه مند هستید می توانم وبلاگ شما را لینک کنم که مستلزم کسب اجازه ی شما و تعیین اسم برای لینک وبلاگتان می باشد و لازم به ذکر است که شما مختارید مرا لینک کنید یا نه و هیچ اجباری از این حیث وجود ندارد.این درخواست تنها جهت قرار دادن تسهیلات برای کاربران وبلاگم است تا بتوانند به راحتی وبلاگ مورد علاقه شان را بیابند.
از اینکه وقت خود را به من دادید متشکرم.
پیروز و سربلند باشید
بدرود

admin سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.bahalmusic.blogtaz.com/

سلام.....وبلاگ خوب و مفیدی داری...دوست داشتی یه سر بهم بزن

حسین آزادشده چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

پس با این وجود تو این دوره زمونه چیزی به نام محبت درست وجود نداره.

خب شاید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

هه! جنیدم دلش خش بوده ها اگه قرار بود واسه هر کاری نزاع ورقابت سالم(یا شایدم ناسالم) داشته باشه دیگه اینقد قشنگ قشنگ حرف نمیزد

محمد نعمتی شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.m-nemati.blogfa.com

ای من : میدونی چقدر خلاصه ، مفید ، مختصر همراه با یکدنیا معنی و مفهوم مینویسی ؟


ای بابا مچکرم من!

م ت یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ http://mbandobast.blogfa.com

سلام عکس ها خیلی جالب بودند.وبلاگتون هم باحاله

ممنونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد