نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

اعتراف ۲

 

من اعتراف می کنم 

هنوز نفهمیده ام این سمی که در رگانم دویده است.

تفاوت است یا بی تفاوتی ! 

نظرات 34 + ارسال نظر
یک زن چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

من با تفاوت بیشتر موافقم.

در حال حاضر من با هیچ کدوم موافق نیستم

80هزارتومانمیخواهید؟ چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://asre01.javanblog.com

سلام
خوب هستید؟
ما یه نرم افزار 80 هزار تومانی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی داریم که نیازمند یاری شما برای تبلیغات این نرم افزار هستیم.
نرم افزار ما 2 نسخه دارد. یک نسخه رایگان و یک نسخه فروشی و 80 هزار تومانی.
لینک دانلود نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس رو از یکی از وبلاگ های زیر

http://www.gatar.blogfa.com/
www.222sms.com
http://asre01.javanblog.com
کپی کنید و نرم افزار را در یک پست مطلب به طور کامل در وبلاگ خودتان معرفی کنید.و همچنین لینک باکس ما را در وبلاگ خودتان وارد کنید.
سپس آدرس وبلاگ خود را از طریق ایمیل یاهو به tcsms@yahoo.com بفرستید. ما پس از مشاهده درج لینک دانلود رایگان نرم افزار در وبلاگ شما، یک نسخه اصلی از نرم افزار را به همراه کد فعال سازی آن را برای شما می فرستیم.
شما نیز می توانید تا همان نسخه را به قیمت 80 هزار تومان بفروشید.
تلفن راهنمائی بیشتر:
09384405469 - 02122266727
(در صورتی که شماره بالا در دسترس نبود با 09125982004 تماس بگیرید)
http://asre01.javanblog.com







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اولین طراح لوگو در ایران

طراحی لوگو های ۳ بعدی و لیزری با عظیم طرین طیف رنگ

زیر نظر صنف طراحان گرافیک ایران

قیمت تمامی لوگوها از طریق سیستم اتوماسیون پورتال صورت می گیرد.

سعید مسلمی

۰۲۱۶۶۰۰۷۹۱۹


____________________________________________________________________________________
انجام پروژه های عمرانی
ساختمانی - دانشجوئی
09122716259


________________________________________________________

نصب دوربین مدار بسته
با قیمت توافقی

09123058515

____________________________________________________________________________________

تدریس خصوصی برنامه نویسی در تهران

09384405469

____________________________________________________________________________________

فروش نرم افزار ارسال نظر انبوه در سایت ها به قیمت 50 هزار تومان
09125982004


hossein پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

سلام بله حتما!

فرزاد جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://farzad388.blogfa.com

سلام
امیدوارم بی تفاوتی نباشه

سلام
حتی اگه بی تفاوتی باشه درستش می کنم

پریسا.ب شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟
تو همیشه منو با این نوشته هات به حیرت میاندازی
به چیزی که هنوز نفهمیدیش اعتراف نکن

سلام
من با تو چیکار کنم؟
چرا موبایلتو خاموش می کنی؟
من فقط به نفهمیدن اعتراف کردم به نظر تو اشکالی داره نفسم؟
با اینکه وبلاگ فقط جای کارای فرهنگیه باید بگم مااااااااااااااااااااااچ.
:دی

B-29 شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

من هم اعتراف میکنم هنوز نفهمیدم این سمی که در رگانم دویده کنج کاویست یا وقعا ارتباطی منطقی بین هندوانه دروغ و ایستایی برقرار است؟ ( bye)

منظورتونو نمی فهمم!
در ضمن شما؟

محمد نعمتی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.m-nemati.blogfa.com

حق با شماست . من هم همین حس رو دارم .

چقدر جالب!

مژده یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام عزیزم
منو ببخش
این روزا حالم اونقدر خرابه که به کلی فلج شدم
جواب ایمیلتو دادم
بوس

سلام
ممنون که اهمیت دادی.

پسر۸۷مکانیک چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ

اعترف میکنمممم که اصلا نمیشناسمت؛دو ساله بات همکلاسیم اما رفتار دانشگاهیت با وبلاگت ناسازگاره.کلا همه دخترا۸۷خیلی گوشه گیر،ارومو بی بخارند.به نظرت علت چیه؟ چرا وقتی پسرا و دخترا بهم میرسند سلام نمیکنند؟

خب فعلا تنها چیزی که می تونم بگم اینه که شما لااقل اسم منو میدونی!
و اما در مورد اینکه چرا دخترها و پسرها به هم سلام نمیکنن؟خب من اصلا با این قضیه موافق نیستم سلام کلا چیز خوبیه!:دی
تازه شاید نشون بده که تو آدم خیلی مودبی هستی یا اینکه اصلا به آدما از دید جنسیتی نگاه نمی کنی و کلا خیلی خوب و با جنبه ای!
در مورد صفاتی که به دخترای ۸۷ نسبت دادین باید بیشتر فکر کنیم!!!

پسر۸۷مکانیک چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

راستی این سوالو ازطرف پسرا پرسیدم خواهشا با بقیه دوستای مکانیکیت هم مشورت کن. اگه دوست داشتی بگو تا بات بحث کنم. فعلا!

شکوفه پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

بستگی داره گلم ولی بیشتر تفاوت

f.y پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

چرا اینقدر پیچیده؟ من کلا از حرفای تو سر در نمیارم.
D:
حالا این پسر مکانیک 87 کی هست؟؟؟؟؟

نیی دونم !

شکوفه پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

خطاب به اون پسر 87 مکانیک اقا من قبول ندارم ما کم رو نیستم از همون جایی که دفعه اول ما خواستیم معارفه بگیریم یعنی ما می خواستیم این طوری نباشه خوب وقتی دو دف سلام کردیم اقایون با اخم و تخم جواب دادان و یا اصلا جواب ندادن خوب ما چی کار کنیم بعدم ما این جوری که نبودیم یه کسایی ما رو این جوری کردن که حرف زدن راجع به اون مثنویه هفتاد منه خوب بسه خسته شدم

آقا منم موافقم ولی در مورد اینکه چه کسایی این جو و درست کردن نمی تونم نظر بدم به نظر من همه یه جورایی مقصرن!

مژده پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

وای که چقد من تلاش کردم این جو مزخرف و سنگین کلاسمونو درست کنم. نتیجه شو هیچ وقت یادم نمی ره. مرضیه برا تو که تعریف کردم.
اگه بسرای عجیب و غریبو کنار بذاریم طبیعیاشون:
بعضی بسرا فکر می کنن جای ما دخترا تو کلاس نیست
بعضیا احساس می کنن از دماغ فیل افتادن
بعضی از دخترامون ( یا حتی بعضی از بسرا)فکر می کنن هدف از سلام کردن تور کردن بسره ست نه نشونه ی ادب و احترام. بس سلام کردن به یه بسر خیلی کار زشت و خلاف موازین اسلامه....

فقط می دونم تحمل این جو برام خیلی سخت شده
شما بهتره خودتونو معرفی کنید
و اینجا به نظرم جای مناسبی برای بحث در این مورد نیست.

من با تمام حرفات موافقم به خصوص اینکه اینجا جای این بحثا نیست !
در ضمن امیدوارم این نظرات این فاصله رو بیشتر نکنه .
با هم مهربون باشید.یعنی باشیم!

f.y پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ

شکوفه جان کاملا درست عرض می کنند.
مژده جان هم همین طور.مخصوصا قسمت تور کردن.
وقتی ما سلام می کنیم طرف سقفو نگاه می کنه و جواب می ده خوب ما هم دفعه بعد سلام نمی کنیم.این شده قضیه ی کلاس ما.

بابا بسه دیگه همه اشتباه کردند و قول میدیم دیگه تکرار نشه!

B-29 پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ب.ظ

یعنی ما دو ساله تو یه جو پراخم و خفن قرار گرفتیم!
من که گیج شدم,یکی توضیح بده برام
منظور از پسرای عجیب وغریب پسرای طبیعی و...چیه
بنظر میرسه یکی دنبال دردسر میگرده(یا شایدم دردسر درست کرده) تا جایی که من میدونم تو کلاس کسی به اسم مژده نداریم!(bye)

مکانیک ۸۷ شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ

آغا مثل اینکه بحث راجع به این موضوع مهم تر از نظر دادن شده
ما که نمی فهمیم کیا باعث درست شدن این جو تو کلاس شدن
این جور که من خبر دارم همه ناراضی هستن
اگه شما میشناسیدشون به ما هم بگید تا ببینیم علت چی بوده؟
حالا اگه شماهم واقعا ناراضی هستید اول ترم ثابت کنید(با سلام کردن)

هر کی زودتر سلام کنه برده!

به املای درست کلمه ی آقا توجه کنید!

B-29 شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

حالا که خانم مژده اینقدر شهامت داره و ادمو یاد ژاندارک میندازه
خب پسرای عجیب رو هم معرفی کنه ما منتظریم !!
B-29 به خاطر این مسایل از صاحب وبلاگ معذرت می خواد و برای اثبات دیگه سر وکلش پیدا نمیشه(good bye for ever)

ببخشید من سوادم قد نمیده این ژاندارک کی هست حالا؟
خواهش می کنم اینجا لازم نیست از کسی عذر خواهی کنید فقط خودتون باشید !

مژده یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ق.ظ

۲۷ شهریور براتون می گم
من که نمی دونم کی هستید
امیدوارم خودتون از اونا نباشید!!!

پسر87 مکانیک یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام.عذر میخوام که دیر جواب دادم.برام خیلی جالبه. برخورد تهاجمی شکوفه خانم تو کلاس هم قابل لمسه!درتایید حرف عاطفه خانم شاید براتون جالب باشه که من نامزد دارم(البته فعلا کسی نمیدونه)اما حالم ازاین جو کلاسمون بهم میخوره که اول تقصیر پسراست بعد دخترا.البته من چندین مثال درام که شما دخترا مقصرید اما بجای مقصر دونستن همدیگه به فکر راه چاره باشیم که خودمون کمتر اذیت شیم.عاطفه خانم و خانم f.yاشکال کار ما اینه که هیچ کدوم حاضر نیستیم غرورمون شکسته بشه.اقایB_29 چرا دنبال اسم پسرای عجیب غریب میگردی؟تو کلاسما خیلی از پسرا(وتعدادی دخترا)هنوز تو جو دبیرستانو کنکورند.به خدا بهترین دوران عمرمونه که اینجوری داره ازبین میره!اگه دنباله اسم میگردی ببین وقتی یه کلاسو خود بچها کنسل میکنند کیا میرند سر کلاس؟خودت یکیشون هستی!!!!!

پسر87مکانیک یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ق.ظ

نمیدونم !اما میدونم تو کلاس ما کسی از دماغ فیل نیوفتاده حتی خود عاطفه خانم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.امیدوارم این بحثا به بهتر شدن جو کلاسمون کمک کنه.ازخانم طالبیان هم عذر میخوام که وبلاگ قشنگشونا بااین حرفا زشت کردم.بازم از همگی عذر میخام.درضمن مکانیک ۸۷با پسر87 مکانیک متفاوتند!!!!

نای و نی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

در کنار جوی آب نشسته بودم و آواز میخوندم. خیلی حالم خوب بود. چند دقبقه ای من میخوندم، چند دقیقه ای کلاغی که بالای سر من روی درخت گردو نشسته بود. داشت حالمو به هم میزد. هی دستمو میکردم توی آب و مشتی آب برمیداشتمو میریختم بالا که این کلاغ ولم کنه ولی از رو نمیرفت. من هم درنگ نکردم و یه سنگ میشه گفت بزرگ از اونطرف جوی برداشتمو انداختم بالا که کلاغ رو فراری بدم. سنگه هم نامردی نکرد و مستقیم خورد وسط سر کلاغه و از بالای درخت انداختش اونطرف درخت. من اونطرف درختو ندیده بودم. وقتی کلاغه افتاد من هم بلند شدم که ببینم کجا افتاد. نگو که اونطرف درخت که شبیه پرتگاه بود واقعا پرتگاه بود . موقعی که خودمو رسوندم به پرتگاه دیدم یه خونواده دارن با هم دعوا میکنن. حالا چی میگفتن. آهان....
................................
......................
.........
....
..
.
ادامه دارد

mec 87 یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
چه زرنگ!!!!!!!!!

D: یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

لطفا مثل خانمها جرات داشته باشید خودتونو معرفی کنید.
اینجوری بهتر می شه قضاوت کرد.مگه نه؟

mec 87 یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

عاطفه کیه؟
شما خودت کی هستی؟نامزدت کیه؟
نکنه ۲تا از بچه های کلاس نامزد کردن ما رو بی خبر گذاشتن؟
شیرینیش کو؟ اصلا اینجا چه خبره؟.......?????

ای بابا تمومش کنید لطفا!
امیدوارم با اینکارا ثابت نکنیم که لیاقت این جو زجر آور و داریم!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسر87مکانیک دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:10 ق.ظ

بازم سلام.از معرفی خودم ابایی ندارم.اما واقعا اگه بفهمید من کیم مشکل کلاسمون حل میشه؟اما مطمینم نمیتونید حدس بزنید!!!!!در ضمن خانم طالبیان نظر شما برام مهمه.

سلام،
من مطمئن نیستم با اینکار مشکل کلاسمون حل بشه!
البته خب من به نظرهای بی نام عادت دارم.

D: دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

برو بابا.ترسو.
حالا اسمتو بگو شاید مشکلمون حل شد.

mec 87 دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

دوستان من اینجا از طرف تمام آقایون کلاس به تمام خانمها سلام عرض می کنم.لطفا این جنگو ببخشید بحثو تمام کنید.
کاری نکنید خانم طالبیان کلا این وبلاگو درشو تخته کنند.
من معذرت می خوام.

سلام خواهش می کنم.من وبلاگمو تخته نمی کنم اما ممکنه نظرات دوستان رو پاک کنم!

پسر87مکانیک دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام.ترسوووووووووووو؟به نظر من ترسو شمایید که هرروز بایه اسم جدید میایید!!راستی چرا شکوفه خانم وعاطفه خام نظر نمی دند؟؟؟؟من هم ازهمه دوستان عذر میخوام خدا شاهد که هدفم درست کردن این جو مسخرست.

B-29 دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

ازنظر b-29هم هدف شما درست کردن این جو مسخرس !!!در ضمن اون به نصایح جناب عالی احتیاج نداره! ونمیدونه با چه مشنگی اشتباه گرفتینش!!!اون حتی کلاسهای عادیشم می پیچونه!!قول داده بودم دیگه افتابی نشم فقط خواستم جواب این هم قطارو بدم. تمام.......

f.y سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام دوستان.بابا جون من این بحثو تمومش کنید.اینجا که جای این حرفا نیست.ظاهرا ایجا رو با چت روم اشتباه گرفتیم.
مرضیه جان منم عذر میخام.نباید از همون اول این بحثو شروع می کردیم که کار به این جاها بکشه.
به قول یکی از دوستان این جا جای این حرفای خاله زنکی نیست.
من باز هم عذر میخام.

پسر87مکانیک سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ

بازم سلام.B-29عزیز نظرمو اشتباه برداشت کردی.منظورم این بود شاید شما یکی از اونا باشید اما از اشتباهی که پیش امد ازت عذر میخام.اگه کسی از حرفام ناراحت شده عذر میخوام.بایکی از دوستام مشورت میکردم جواب قشنگی داد.گفت: به توچه!!!برو زندگیتو کن.دیدم حرف حساب میزنه.این بحث همین جا برا من تموم شدست.برا همیشه خداحافظ!

عباس کله پز پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:59 ق.ظ

چرا تا حقیقت گفته میشه همه فرار میکنن و از صاحب وبلاگ عذر خواهی میکنن؟
پسر87مکانیک شما چرا کوتاه اومدی؟

!!!!!!!
مثه اینکه علاوه بر کلاسمون باید نگران صنف کله پزام باشیم.

[ بدون نام ] دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ق.ظ

تفاوت است از آدمیانی که بودنشان در شکم و زیر آن خلاصه شده و سم تهوع از دیدنشان. شنیدنشان و حتی حس کردنشان در رگ ها می دود و حس بی تفاوتی است وقتی حتی به سرانگشتان پا دستت به شاخه هیچ بعد آدمیت نمی رسد! و می بینی و یا می شنوی که رسیده اند و برده اند و تو با آن دسته اول آدم ها هیچ تفاوت نداری!!!!!

زیبا بود. اما وقتی داشتم اینو می نوشتم اصلا به گروه اول فکر نمی کردم به هر حال اینکه هر کس بتونه یه برداشت آزاد از این نوشته بکنه واسه من یه امتیاز به حساب میاد!
ممنون به خاطر توجهتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد