نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

آه نی نواز من

  

آّه نی نواز من... 

امروز دلم گرفت نه بخاطر امروز، 

بخاطر فردای مچاله شده ی نامعلوم آدمهایی که نمی خواهند پاک کنند و غلط بنویسند. 

آه نی نواز من،

من تو را وقتی می نویسم که  دانه های باران به گونه هایم می چسبند،و دلم به راستی تو خوش است. 

نظرات 3 + ارسال نظر
میثم شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ http://meisam65.blogfa.com

نی نواز شعر قشنگی بود فقط اگه اشتباه نکنم رنگ و بوی سیاسی داره.
اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم من یه وبلاک نویس تازه کارم .

ناشناس یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

ومن میخوانم اما در ظهر گرماگیر این بیابان
که همه جا خاک است بی هیچ سنگی برای این نم باران

ناشناس

مژده سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ق.ظ

امشب از شب های تنهاییست رحمی کن بیا......

اومدم دروباز کن :d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد