نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

تقسیمات ایمان

 

سلام

قبل نوشت:راستش بچه که بودم تو این کتابای دینی می خوندم که "ازدواج نصف ایمان است" و روایاتی هم در این باره شنیده بودم ،اون موقع ها خب بچگی می کردم می پرسیدم "پس اون نصفه ی دیگه اش چیه؟" البته نه اینکه فکرکنین یه چیزی تو دلم گیر کرده بودا نه...

بازم قبل نوشت:بعد بیست سال زندگیِ  به قول معلما" روزنامه وار" امروز رو یه دیوار جواب سوالمو پیدا کردم (دست روزگار) همون لحظه بود که پیش خودم گفتم:" اَکه هی ،می بینی گاهی اوقات آدم جواب سوالای فلسفی شو جاهایی پیدا می کنه که اصلا فکرشم نمیکنه" !  از این قبیل حدیثهای نفس من و شما که بگذریم و به دیوارای زبون بسته ام کاری نداشته باشیم. رو اون دیواره نوشته بود:"غیرت نیمی از ایمان است"

خود نوشت: ایمان امری است معنوی و حالتی روحی که جایگاه آن قلب آدمی است. فمیدی آقا به قلبم مربوطه!!!

پس نوشت: از همه ی کسایی که طبق این احادیث شایسته ی مقام امن الهی هستند التماس دعا دارم. ازدواجتان مستمر و غیرتتان افزون.

مانا هستید!

نظرات 2 + ارسال نظر
آموزشکده خوارزمی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://diplom.blogsky.com

رفع مشکل مدرک تحصیلی با استعلام از آموزش و پرورش

!!؟؟

فرزاد سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ق.ظ http://farzad388.blogfa.com

سلام
قبلنا نظافت هم یه بخشی از ایمان بود، این وسط امیدوارم یه جای کوچیک هم واسه اخلاق نیکو، کمک به دیگران، انسان دوستی، صداقت، و دیگر فضیلتهای نیک انسانی پیدا بشه، البته امروزه که حجاب و داشتن بیش از دو بچه برای زن و جهاد در راه خدا (علیه هر آنکه نمی گوید آنچه را که آنان می خواهند و مهم هم نیست طرف نوه امام باشد یا نخست وزیر وی) بخش عظیمی از ایمان مرد محسوب می شه، فکر نکنم سهم اخلاق چیزی بیش از یک در صد و یک باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد