نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

دکمه ی سر آستین

 

 

آی که این دکمه ی سرآستین معلم،

انگارنقطه ی پرگار دانایی زمین است... 

.............................................................................................. 

تقدیم به همه ی اساتید و معلمین با غیرت.

رد پای یک زن۲

 این شعر رو توی قسمت نظرات وبلاگ؛ رد پای یک زن؛ خوندم، که نظر شخصی خودم هم هست. 

.........................................................................................................................

 

صدایت را نمی شنوم
از این نزدیک تر هم نمی توان بودن
چشمانت را ببند
واژه ای بر زبان نیاور ، یک واژه حتی
من تو را می فهمم
گوش ، آدم را می فریبد
چشم ، آدم را می فریبد
دست ، آدم را می فریبد
عشق حتی ، عشق حتی
آدم را عشق هم می فریبد
با من سخن مگو
به من نگاه مکن
دستت را به من مده
من تو را می فهمم
آنجا که نه دست
نه چشم
نه گوش
و نه عشق حتی ،
معنایی دارد
آنجا هستی ، فقط هستی ست
عشق هم آنجا حیرانِ سرمستی ست
آری
نه چشم
نه گوش
نه دست
نه عشق
تواند پل میان ما بود
آرام باش و بی تشویش
من تو را می فهمم.

آی، آی ،آی۲

 

بادام می شکستی آنروز... 

روی دامنت، 

برای بچه گنجشک های بالای دیوار آرامشت. 

ایستادی و ریخت. 

همین.

آی،آی،آی۱

 

آی، آی، آی  

من تو را می شناسم! 

.............................................................................................................................. 

سلام! 

امتحانام تموم شد ،اما آینده ی تحصیلیم هنوز در هاله ای از ابهامه،منظورم اینه که ... 

ببخشید نمی تونم ادامه بدم  

مدارا

  

بیا با من مدارا کن 

که من مجنونم و مستم  

اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم... 

download

آه نی نواز من

  

آّه نی نواز من... 

امروز دلم گرفت نه بخاطر امروز، 

بخاطر فردای مچاله شده ی نامعلوم آدمهایی که نمی خواهند پاک کنند و غلط بنویسند. 

آه نی نواز من،

من تو را وقتی می نویسم که  دانه های باران به گونه هایم می چسبند،و دلم به راستی تو خوش است. 

تسبیح ،آزاد

 

 چند روز است.

 چند روز است؟

 که بند تسبیح  مادرم را پاره می کنم

 و گلوی دخترک  را خیس.