نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

آب که می خوری!


من از میان همه‌ی شما

منتظر کسی بودم ... که نیامد!

                                                           (سید علی صالحی)

.........................................................................................................................

آب که می خوری!

یا حسینشم بگو.

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر زاغیان جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://janatan.blogsky.com/

سلام دختر خاله عزیز

آخجون اولین نفری هستم که نظر میده

آب خوردم

یا حسینم گفتم

ولی یادت نره


شیر کاکائو دامداران
وقتی خوردی بگو

یا حسین

دوست دارم
موفق باشی

موش تورو بخوره عزیز دلم

زیتون (تغذیه اعصاب وروان شناسی) یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://zatun0007.persianblog.ir

رهگذر جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ب.ظ http://kuche-baghe-man.blogfa.com

و اما شاعر هم زیاد می گوید :بگو یا حسین
ولی کدام حسین؟
وقتی تو می گویی مظلوم نیست
کدام حسین؟وقتی می گویی که امسال گفتند شکست خورده میدان است
کدام حسین؟وقتی من و تو فکر می کنیم معنای "مسلمان" و "شیعه" یکیست!!!!!
حسین برای این شهید نشد که من بگویم آن موقع مظلوم کشته شد
حسین امروز مظلوم است
امروز


من کی گفتم حسین مظلوم نیست ؟
چیزی که می خواستم بگم این بود که تا امسال مظلومیت حسین رو فقط شنیده بودم و شاید مثل تو خودم را لوس میکردم که آره حسین مظلوم است چون که می نویسیم سگ حسینیم و هر روز دنبال سگان! حسین مظلوم است چون از عاشورای امسال میرود تا عاشورای سال دیگر...
اما امسال درست ظهر عاشورا کسی به من گفت این حسین شما و این عاشورایش بدون فکر بود که نهایتا شکست خورد ...
و بعد پلکهایم داغ شد و زبانم گرفت و فقط گفتم : آب که میخوری، یا حسینشم بگو! که نه من زینب بودم ...
اینکه تو گفتی مظلومیت ماست در مقابل خودمان و اینکه من شنیدم مظلومیت حسین !
...............................................................................
زود داوری ممنوع !

rahgozar شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://kuche-baghe-man.blogfa.com

duste man bad manzuret o resunD
vaghti touri miguyi ke emruz manaye mazlumiyat ba diruz fargh karde
vaghti miguyi amsale man lusand ke miguyand hossein mazlum ast,hosseine ma ahammiyati be lus budan ya nabudane ma nadarad
anhayi ke ruze ashura armanhaye hossein ra nadide gereftand motmaen bash ke chon sagane neveshtehayat ab ra ba hers mikhorand
duste man asle matlab ra daryab!
Dar zemn man ham movafegham ba inke:zud davari mamnu
a

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد