نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

ماست میهن

من باب سریالهای ماه مبارک رمضان:

وقتی سریال جراحت و ملکوت و در مسیر زاینده رود و نون و ریحون خط قرمزها رو رد می کنند یعنی اینکه آقا نرو فارسی۱ نیگا کن بیا شاید ماستش خوشمزه تر باشه!


پ.ن۱:بنر تبلیغاتی بستنی میهن در دبی.



نظرات 9 + ارسال نظر
حسین آزادشده دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.cloob.com/name/ilovefun

خوش به حال خودم که نه فارسی ۱ میبینم نه سریال های ماه رمضون رو!


خوشبختم.

علمحا دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام
منم عین شما زیاد اهل فیلم نیستم ولی جراحت رودیدم
جای افسوس داره که بااینکه ماکارگردانهای طنزسازی مثل رضاعطاران ومهران مدیری رو داریم باید تواین چند سال متاسفانه
شاهدفیلمهایی باشیم که تواکثرسکانسهاش گریه وجاروجنجال بیداد میکنه.........افسوس.....
به نظرشماچه هدفی رودنبال میکنند؟

سلام
تنوع آقا تنوع!

سیمین دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://setaree.blogsky.com

سلام دوست خوبم .منم شما رو لینک کردم.

سلام ممنونم

B-29 سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام امروز که این پست رو دیدم فک کردم اشتباهی اومدم ولی خب کامنتا رو خوندم یه چیزایی دسگیرم شد این شد که تحقیق کردم فارسی1 دیگه چیه و قضیه فیلما چیه وتازه دوهزاریم افتاد که خب اینکه... خب اینکه بستنی تبلیق بشه چه عیبی داره
راستی من یه تشکر بتون بدهکارم

سلام
ای بابا شما چقدر دست و دل بازین؟ ما معمولا دوزاریمون میافته
به املای درست کلمه ی تبلیغ توجه کنید!

یک زن سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

شرمنده ولی راز بقا می ارزه به فارسی ۱

من نگا نمی کنم !

م.اینه سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.gale-dance.blogfa.com/

ما که خیلی وقته تلوزیونمون تو خونمون شده دکور
چند وقت چند وقت که دلمون می گیره می زنیم بیست و سی به دروغایی که می گن کلی می خندیم و شاد شاد می شیم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ

انگار قبلا شعرهاتو توی وبلاگت می نوشتی چی شده ذوق ادبیت چرا گوشه گیر شده؟ فکر کنم با اومدن پسرهای گروهتان توی وبلاگت این طوری شد، درسته؟
ما منتظر شعرهات هستیم.

نه!
خیلی وقته چیزایی که ذهنمو مشغول می کنند ارزش نوشتن نداره لطفا این چیزا رو به هم ربط ندین!

علی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام
خوبی؟
دیدی بالاخره قبول شدم دانشگاهتون
حالا میریم توت میخوریم

سلام آقا بله امروز زیارتتون کردم!
چه رشته ای قبول شدی؟ تبریک میگم ایشالا که همیشه موفق باشی.

شیفته جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ http://shahabsh.blogfa.com


وبلاگتم خیلی صممیمی و دوست داشتنیه

تشکر میکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد