نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

پیش از آنکه بر تو بگریم

  

پیش از تو، هیچ اقیانوس را نمی شناختم

که عمود بر زمین بایستد...

پیش از تو، هیچ خدایی را ندیده بودم

که پای افزاری وصله دار به پا کند،

و مَشکی کهنه بر دوش کشد

و بردگان را برادر باشد.

آه ای خدای نیمه شبهای کوفه ی تنگ.

ای روشن ِ خدا

در شبهای پیوسته ی تاریخ

ای روح لیلة القدر

حتّی اذا مَطلعِ الفجر

************ 

خجسته باد نام خداوند، نیکوترین آفریدگاران

که تو را آفرید.       

                                          علی موسوی گرمارودی        

نظرات 3 + ارسال نظر
یک زن یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

دلپاک....دعام کن.

اختیار دارین، شمام واسه من دعا کنین.

ش.ش سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

یکی دو روزی که این پست رو گذاشتین؛ یکی دو دفعه به وبلاگتون سر زدم ( آی که چه جالب میگه توی آهنگ «علی کوچولوی جدید»:

علی کوچولو، دیگه کوچیک نیست ......... هی کتاب میخونه ، توی « اینترنت» سرگردونه، دایم فیلتر میشکونه ، میخونه و میدونه ، اینجا مثل زندونه ،دلش میخاد جادو بشه ، باز علی کوچولو بشه ، وای وای وای..........
)

این پست رو نمیدونم چرا کسی واسش نظر نمیذاره ؟
حتما باید یه مشت جنگ زرگری توی یه وبلاگ راه بیفته تا سی و خرده ای نظر بیاد واسه یه پست؟
شایدم بچه های نی نواز انقدر درگیر عبادت و عزاداری و علی علی گفتن هستن که اصلن وقت نمیکنن بیان نظرن بدن ؟!!!
احتمال هم داره که چون ما ایرانی ها از بازگو کردن احساسات نابمون ( یا به عبارتی تابلو کردن احساسمون) خجالت میکشیم، این اتفاق افتاده!!!؟؟!

شایدم به گفته «آندره ژید»:
«ناتانائیل؛ ای کاش عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه بدان مینگری»
انقدر نگاهمون بی عظمت و خالیه که نمیتونیم حتی یه قطره از دریای بیکران علی (ع) رو درک کنیم که اگر این اتفاق می افتاد فی المجلس جان از تن به در میکردیم!!!

این حرفا رو دارم به همه میگم. حتی به خودم که دارم زور میزنم تا یه چیزی بیاد سر زبونم که به وسیلش این عقده رو که چندین ساله تو دلم مونده وا کنم!






ممنون به خاطر صداقتتون!
راستی اگه از بچه های مکانیک هستین باید بگم که ما یه وبلاگ ساختیم fluidmechanic.blogsky.com

به امید استقبال بچه های گروه.

حسین آزادشده سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.cloob.com/name/ilovefun

نه خدا توانمش خواند،نه بشر توانمش گفت
متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را
التماس دعا...

سلام.
محتاجم به دعا!
اگه خدا قبول کنه حتما! راستی من شنیدم شما می تونید یکی از مدیرای وبلاگ گروه مکانیک باشید؟! یعنی از وبلاگ سر رشته دارین! فکر میکنم خانوم یوسفی واستون دعوت نامه فرستاده باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد