نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

۲-دو

 

 

 آدما دو دسته اند: 

۱- فکر می کنن تو خیرت به دیگران نمیرسه.(قبل از عمل)

۲- فکر می کنن وظیفته که بهشون کمک کنی.(بعد از عمل)

و تفاوت این دو گروه اصلا به رفتار و شخصیت تو مربوط نمیشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
moh3en پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

سلام!
حسب الامر لینک شدید.

armin پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ق.ظ http://www.paysel.net/AFF.php?parent=5063

بهترین راه برای کسب درآمد با ثبت نام رایگان در سایت زیر 100000 ریال پاداش عضویت به حسابتون واریز می شود در ضمن شما می توانید با عضویت در این سیستم و بازاریابی فروش محصولات برای هر محصول درصد ثابتی ( بین 25 تا 60 درصد) را بهره مند شوید
http://www.paysel.net/AFF.php?parent=5063

شکوفه پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

اره حق با تو ولی یه چیز دیگم هست که ادما جدیدا اصلا فکر نمی کنن!!!

آهان خب این در کلیت قضیه تاثیری نداره!

B-29 پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام .یه سوال داشتم اگه یه ادم تابع مقررات روزی خدای ناکرده این تابلو رو ببینه باید چه کار کنه؟!باید اینقد وایسته تا علف زیر پاش سبز شه.و تازه وقتی اعضای یه مجموعه رو به دو دسته تقسیم میکنن باید اشتراک اونا تهی باشه ولی بعضی ادما هر دو این صفتا رو دارن.اگه زیاد ایراد میگیرم ناراحت نشینا اخه طبق سنت بچگی شهریورا بد جوری حالم گرفتس من نمیخام برم مدرسهههههههههههههههههههه!!!(bye)

سلام!
راستش من می خواستم به همین برسم که همیشه نباید تابع مقررات بود!
من می خواستم که حداقل خودم تابع دسته بندی که واسه آدما کردم نباشم. البته یه خورده ام ناراحت بودم.
در مورد اصطلاحات ریاضی بکار برده شده :بهتره فقط برای اعداد بکار برده بشن!
در مورد مدرسه: فکر می کنم من تو بچگی ام لااقل بچه ی خوبی بودم.

حسین آزادشده جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.cloob.com/name/ilovefun

شاید خیلی از ادما جزو این دو دسته باشن ولی بی انصافیه که همه ی ادما رو به این دو دسته محدود کنیم. به نظر من هستند افرادی که نتونیم اونارو توی این دو دسته جا داد. حداقل برای خود من همچین ادمایی وجود دارند.
خصوصیات این دو گروه بیشتر دخترونست. خصوصا در مقابل یه پسر.ناراحت نشینا ولی من خودم هر وقت کاری واسه یه دختر انجام دادم فکر کرده وظیفم بوده، هر چند بودند دخترایی که این جوری فکر نمیکردند .
سخنی با اقای b-29:
انقدر راجع به زندگی دیدگاه ریاضی نداشته باش پسر! در ضمن هر چقدر میتونی چایی بخور که امسال توی اتاق از چایی خبری نیست. امسال تحریمی. کسی نمیره واست چایی بذاره.از من به تو نصیحت ، به فکر یه چایی ساز واسه خودت باش!

خوشحالم که برای شما همچین آدمایی وجود دارند. نمی خوام بحثو نژاد پرستانش کنم به خاطر همین جوابی برای ادامه ی نظرتون ندارم.

شهرام شاکر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ب.ظ

خیلی فکر کردم ولی متاسفانه هیچی نفهمیدم؛ کلا هم از اون دسته آدمایی نیستم که ژست الکی بگیرم که «... اوهوم ... آهان ... اوووووه ... چقدر جالب ...» لق لقه ی زبونم باشه. میشه یکی کمکم کنه ؟:
برداشت شماها از ارتباط عکس و پست چیه؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجا هیچ کس ژست الکی نمی گیره شما هم کار درستی می کنید!
اصل موضوع شاید پیچیده باشه چون یه تجربه ی شخصیه! اما ارتباط عکس و پست پیچیده نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد