نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

حرف حساب

به ظاهر و طراحی وبلاگ نباید زیادی رسید. وبلاگ باید جوری باشه که وقتی بازش می‌کنی فکر کنی داری یه رسانه‌ی غیررسمی یا نیمه‌رسمی می‌خونی؛ چیزی شبیه یه دفتر یادداشت کاملا شخصی که انگار خودت مرض داشتی یه جوری قایمش کنی که همه پیداش کنن<== راست میگه بابا شاید اصلا لازم نیست هر روز خدا قالب وبلاگتو عوض کنی! 
نظرات 8 + ارسال نظر
علی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.mstory.blogsky.com

سلام روز بخیر وبلاگ قشنگی دارید واقعا جذاب است اگر میشه باهم تبادل لینک کنیم من را با موضوع داستان های جذاب و خواندنی لینک کنید.
mstory.blogsky.com

یک زن شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

ای بابا،شما حداقل یه چیزی بگین!

شهرام شاکر یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام
تازگیا با وبلاگتون آشنا شدم ؛
توی یه نگاه کلی واسم جالب بود ! یه قالب ساده با یه محتوای خوندنی ! بین یکی دو دست پستی که خوندم با بعضیاشون تونستم ارتباط برقرار کنم ولی با بعضیشون نه ... که شاید به خاطر همین چیزی باشه که توی این نوشته گفتید : دفترچه یادداشت! .
انتخاب عکساتون بد نیست؛ یعنی با سرچ تو اینترنت بهتر از اینم نمیشه چیزی پیدا کرد ؛ بازم یعنی اینکه با امکانات در اختیارتون از پسش خوب بر اومدید. اما فک کنم احتمالا یاد گرفتن عکاسی هم واسه خودتون و هم واسه وبنوشته تون خوب باشه.

در مجموع میشه گفت تو نوشتن این «دفترچه یادداشت» موفق بودید.

اما یه سؤال : روح این وبلاگ با اون حرفی که در مورد علت انتخاب رشته مکانیک گفتید « چون از کارای مردونه خوشم میاد» یه کم در تناقضن ؛ نیستن؟

سلام،
در مورد عکاسی می تونم بگم که دوست عکاس زیاد دارم، عکسم زیاد دوست دارم اما زیاد دوست ندارم عکاسی کنم.
در مورد سوالتون: بین خودمون بمونه (!؟) اما اینایی که اینجا می بینین تنها کارای دخترونه ایه که من دوست دارم. البته اگه بشه این اسمو روش گذاشت.
از توجهتون ممنون.

وحید یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://72050.blogfa.com/

سلام!
قبول باشه نماز ورزه تان
امروز اتفاقی با وبلاگتان اشنا شدم مطالب قشنگی دارین ممنونم
ازدل نوشته اتان
خوشحال میشم سری به وبلاگم بزنید اگه دوست داشتی منو
بااسم منم عاشقم لینک کن
به امیددیدار
خدا نگه دار

سلام
ممنون نماز روزه ی شما هم قبول باشه.

f.y یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام.میبینم که حدسم اشتباه بود.
تو چی فکر میکنی؟

سلام قربان.
نه خیر کار شما درست است نمی دونم چرا قالب وبلاگشو اینقدر عوض میکنه ولی خب فکر کنم دیگه متنبه بشه.

شکوفه یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام اره ظاهر خیلی هم مهم نیست محتواست که می ماند
و...تازگی ها چقدر ملت ویلاگتو می خوانند !!!!

سلام عزیزم
وای به حال من که محتوای ماندنی هم ندارم!
این روزها ملت وبلاگ من را می خوانند، شما چطور؟ این میتونه یه تیتر تبلیغاتی باشه!

حسین آزادشده دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.cloob.com/name/ilovefun

سلام.
با این حرف که ادم نباید هر روز قالب وبلاگشو عوض کنه موافقم ولی اینکه ادم نباید زیادی به وبلاگش برسه نه.
اما در مورد حرف دوستتون! که فرموده بودن چقدر این روزا امار بازدید وبلاگ رفته بالا باید بگم واسه منم جای تعجب داره. تو این چند روز فهمیدم چه کسایی میان اینجا سر میزنن و میرن(و بعضا هیچ نظری هم نمیدن و نمیدونم واسه چی)
ادامه دار باشید...

سلام!
ای بابا خب بنده های خدا شاید نظری ندارند. شما واقعا آدم نکته بینی هستین. راستی من صفحه ی کلوبتون رو دیدم اما متاسفانه چون ID کلوب ندارم نتونستم نظر بدم .
ممنون به خاطر توجهتون.

شکوفه دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد