نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

عنوان ندارد!

  

 سلام  

قبل نوشت:از تمامی وطن پرستان عزیز بخاطر اینکه این پست رو تا این حد گستاخانه می نویسم معذرت می خوام،

من هنوز تحمل باور این مطلب رو ندارم ،

اما جسارت بازگو کردنشو دارم : 

ایران +۲ مضمون زنانه و مردانه (شما بخونید خواهران و برادران)که هیچ ارتباطی به اعتقادات و هنجارهای انسانی آدم نداره=یک توالت عمومی بزرگ.

نظرات 11 + ارسال نظر
مژده پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ

بانک تک جنسیتی!!!
کجا قراره برسیم؟؟؟؟

مژده پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

مبارک باشه
از این شکلکا گذاشتن

مبارک صاحبش باشه!

محمد نعمتی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.m-nemati.blogfa.com

سلام مرضیه جان . خوب گفتی . کاملا با تو هم عقیده ام . در واقع حرف دل منو زدی .

سلام،از این بابت خوشحالم.

ایران وب پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

با سلام
شما می توانید وبلاگ یا سایت خود را در وبسایت مرجع کامل سایتها و وبلاگهای ایرانی به صورت رایگان ثبت کنید.
چنانچه نتوانستید از قسمت ثبت نام اقدام کنید لینک خود را در قسمت نظرات اعلام کنید تا لینک شما ثبت گردد.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت زیر مراجعه فرمایید:
www.iranweb1.orq.ir
www.iranweb1.mihanlog.com
برای حمایت از ما .ما را لینک کنید یا لوگو ما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.
با تشکر فراوان
مدیریت وبسایت ایران وب

elham پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ

ghashang bood:D
bahaat kamelan movafegham ham otaghi

ای وای الهام خودتی؟ دلم خیلی واست تنگ شده !
آهنگ جدید سیاوش قمیشی و که گوش میدم یاد تو می افتم ،میشه گفت بغضم میکنم .
خیلی دوست دارم و خیلی چیزا ازت یاد گرفتم .

f.y شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

خیلی به اون چیزی که گفتی ربط داشت.

(:سوووت) آره امیدوار بودم.

ش.ش یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

این پست را از هر زاویه ای نگاه کردم دیدم واقعا یک توهین بزرگ بود . چه چیز باعث میشود که این سرزمین پارس کم کم تبدیل شود به یک توالت بزرگ عمومی؛ آنقدر تهوع آور !؟؟؟؟!!!
من یک ناسیونالیست یا یک وطن پرست دو آتیشه شاید نباشم اما همیشه برای مملکتم در هر دوره تاریخی ؛ با هر وضعیت فلاکت باری که داشته است یا هر غرور و افتخاری؛ حداقل چیزی که قائل بوده ام «احترام» بوده.

اگر هر چه قدر هم این اجتماع انسانی با تمام خصوصیات بد و خوبی که از ابتدا نیاکانشان داشته اند یا در اثر تجاوز اقوام و افکار مختلف دارا یا دچار آنها گشته اند ؛ سیر نزول را طی کرده باشند ولی باز هم با شکستن تقدس ملی-میهنی این مرز و بوم در نظر صاحبانش نه تنها کمکی نخواهد کرد بلکه شاید همان یک ذره امید را هم از بین خواهد برد .البته این بدان معنا نیست که بدی ها و زشتی های فرهنگی را در پستو قایم کنیم :هرگز !

به نظر من نقد فرهنگ ریشه دوانده( در این مورد تازه پای!!) یک ملت مثل نقد کار یک وبلاگ نویس؛ روزنامه نگار ؛ نویسنده یا کارگردان کوچک نیست که بخواهیم با هر نگارش و چیدمانی از کلمات انجام دهیم! نویسنده اعتقاد دارد که برای مقابله با یک رذیله اجتماعی که روز افزون در بین یک جمع گسترش یافته باید واقعا «فرهنگی» عمل کرد !!!

ولی از نحوه ی بیان که بگذریم :


بازم از دید جالبت خوشم اومد . شاید جنگای کامنتی «اعتراف۲» در باره کلاستون ضمیر ناخود آگاه تو به سمت این پست سوق داده ؛ شایدم دید نسبتا ( و شباهتا: نه کاملا) فمنیستی غالب بر وبلاگت که در تقابل با دید مرد گرایانه غالب تو جامعه اس باعث این موضوع شده!! در هر صورت شاید باهات هم عقیده نباشم ولی از پست جدید و جدی و نحوه بیان وبلاگ نویسونت خوشم میاد !!


ممنون میشم نظر خودت رو در مورد قسمت اول کامنت بگی.

سلام! (آقا/خانم: شماره شناسنامه)
من قبلا در پستم از شما معذرت خواهی کرده بودم و امیدوار بودم منو ببخشید اما خب به هر حال،
ناراحتی شمابرای من کاملا قابل درکه اما در وحله ی (لطفا چک کنیدمن وحله رودرست نوشتم یا...) اول باید بگم عواملی که شما از اونها به عنوان دلایل گذاشتن این پست چالش برانگیز نام بردید اعم از حس فمینیستی من یا کامنت های اعتراف۲ کمترین تاثیر رو در نوشتن این پست داشتن و البته بی تاثیر هم نبودند.
چیزی که من تو این پست به ایران نسبت میدم تقصیر من نیست !!!!!!!دوست ندارم شعار بدم یا روده درازی کنم فقط دوست دارم بدونین که هدف از نوشتن این پست فقط یه تلنگر بود و گرنه ما که سیلی خورده ی حس وطن پرستیمون هستیم.من هیچوقت ادعای نویسندگی ندارم واز فرهنگی که شما از اون اسم میبرید چیزی سرم نمیشه.فقط به احترام ایران به تعصباتی که در خور اون نیست بی احترامی میکنم.
میدونین من فکر می کنم سهم من از شعور و شخصیت و البته فرهنگ در حد اون بچه ایه که به اون پادشاه خندید و بهش گفت پاشو برو لباساتو تنت کن!

ش.ش دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

ببخشید؛ یه چیز دیگه: پس خواهشا مردم امروز ایران را از « ایران » تفکیک کنید چون با توجه به قرینه های تاریخی این دید سکسشوالیته امروزی به هیچ وجه در بین اجداد ما وجود نداشته!



ولی در مورد نحوه برخوردتون با موضوع امروز ایران؛ این تضمینتون «... بچه ایه که به اون پادشاه خندید و بهش گفت پاشو برو لباساتو تنت کن!» ؛ فیتیله پیچم کرد

چکسشوالیته ؟؟؟؟!!!! لطفا فارسی بنویسید!
ولی فکر کنم منظورتونو فهمیدم. راستی شما مطمئنین که اگه من مردم امروز ایران رو از ایران جدا کنم اجدادمون احساس رضایت می کنند؟

م.س سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام.از نظرات ش.ش خوشم امد.نمیدونم چقدر نظراتشو پسندیدم.

سلام
خوبه، ولی بهتره بدونین چقدر خوشتون اومده!

ش.ش سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ

شاید احساس رضایت نکنن ولی با چسبوندن ایرانیهای امروزی با این فرهنگهای وارداتی یا دلخواه و ساخته دست ج.ا به ایرانیان مطمئنم که تنشون رو تو گور میلرزونی!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ

چرا « سمٌ بکمٌ عمیٌ » ؟ ( چرا کر و لال و کور ؟ ) خسته شدی یا با نظرم مخالفی؟

هیچ کدام.
فکر کردم این تفاسیر کافی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد