نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

تا صبح بیدار است.

امشب، 

زنی که خنده ی غریبه ای را دید، 

تا صبح، 

بیدار است. 

امشب، 

مردی که دست رئیس اش را بوسید، 

تا صبح، 

بیدار است. 

امشب، 

کودکی که سیگار اول را کشید، 

تا صبح، 

بیدار است.  

                                                                

                                                  از فیلم کسی از گربه های ایرانی...  

                                           

نظرات 11 + ارسال نظر
مهتاب دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام و روزتان بخیر

متاسفانه هنوز این فیلم را ندیدم.اما تعریفش را شنیده ام.

موفق و پیروز باشید.

سلام،ممنون
فیلم خوبیه!ببینیدش

مژده دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

مگه قرار نبود برام بیاریش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مژده سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

مرضیه این ناشناس کوشش پس!؟

نمیدونم که!

ناشناس پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

مدتی بود که دلتنگی های ناشناس را باد، ترانه که هیچ روضه هم نمیخواند
بماند...

آدمه دیگه! یه روز سر ذوقه یه بی ذوقه یه روز شاد یه روز دله آدم الکی میگیره

با خوندن شعرتون دلهره ای که تو فیلم باید باشه، ندیده احساس کردم

خانم مژده!
ناشناس یه مدت بود ولی نبود حالا این که کجا بود بماند
ولی بود
بعضا دوستان هم نصایحی کرده اند که باید غذاشون بدم تا از گرسنگی نمیرن

ولی باید گفت که ناشناس با این احساسی بودن لذتی میبره که شما فکرشو هم نمیکنید

از خانم مهندس هم خواهش میکنم تشرفشون رو خدمت یک چشم پزشک ببرن که این عینکه فکرای عجیب غریبی القا میکنه(مربوط به مطلب قبلی)

پاسخ:
اوهوم( اضافه شد به عجب-فکرتون رو آزاد کنید- صبور باشید)

۱-سلام
۲-خب خودم هم قبول دارم که وقتی بخوای چیزی رو بنویسی که با احساس پیچیده ای خونده شده خیلی چیزا رو از دست میدی
۳-ماجرای چشم پزشک رو هم فراموش کردم ،...

ناشناس پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ

از انجا که ناشناس در عقما(یادم نیست چجوری نوشته میشه اقما اغما عغما) بسر میبرد و قدرت تجزیه تحلیل نداره میشه بگین این:

۲-خب خودم هم قبول دارم که وقتی بخوای چیزی رو بنویسی که با احساس پیچیده ای خونده شده خیلی چیزا رو از دست میدی

به کدام قسمت از مباحث من مربوط میشود!

دلهره ی فیلم.
به املای صحیح کلمه ی اغما توجه کنید!

ناشناس پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ

آهان پس از اون لحاظ

حالا قبول شدین همه درسا رو؟

بله!

ناشناس پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ

دارم دست به یه کاری میزنم که اصلا توش تجربه ای ندارم واسم آرزوی موفقیت کنین لطفا!
مرسی

حتما.

ناشناس پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ب.ظ

ممنون

این خارجی هام آدمای بدی نیستن
آخه یکی از دوستام میگفت چطوری ما به اونا اعتماد کنیم گفتم بابا اونا که کارشون تو چارچوبشونه بد بخت ها نمیدونم چطور به ما اعتماد میکنن
سیاسی نبودا... این در رابطه با همون کاره هست

میثم خورانی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.khorani.blogfa.com

سلام گرامی

با احترام دعوتید به خوانش ترانه ای از جنس رنج در وبلاگ (همه ی بخت من)

منتظر حضورت هستم

بدرود

استر پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ http://tavalode2bre.blogsky.com

salam dooste aziz,khubi?
mamnun az houzouret,jaleb bood .rasti be rouzam o montazeret,shad bashiiiiiiiii

استر پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ http://tavalode2bre.blogsky.com

salam dooste aziz,khubi?
mamnun az houzouret,jaleb bood .rasti be rouzam o montazeret,shad bashiiiiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد