نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

آی،آی،آی۱

 

آی، آی، آی  

من تو را می شناسم! 

.............................................................................................................................. 

سلام! 

امتحانام تموم شد ،اما آینده ی تحصیلیم هنوز در هاله ای از ابهامه،منظورم اینه که ... 

ببخشید نمی تونم ادامه بدم  

نظرات 5 + ارسال نظر
یک زن دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

آخیش.....مام راحت شدیم.

عجب!

شیرین دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ http://sami2001.blogfa.com

وبلاگم را تازه درست کردم سر بزنی خوشحال می شم خیلی غریبه

بله، چشم!

ناشناس سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

درود

موفق میشی تا آخر

عجب!

ناشناس سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

به تو نگاه می کنم و می دانم که تو تنها نیازمند یک نگاهی تا به تو دل دهد ... آسوده خاطرت کند ... بگشایدت .... تا به در آیی
من پا پس می کشم
و درب نیم گشوده به روی تو بسته می شود
پیش از آن که به تنهایی خود فرو روم ... از دیگران شکوه آغاز می کنم .... فریاد می کشم که :
ترکم گفته اند ...
چرا از خود نمی پرسم کسی را دارم که احساسم را ... اندیشه و رویایم را ... زندگی ام را ... با او قسمت کنم ؟
آغاز جدا سری ... شاید از دیگران نبود

شعری از مارگوت خودمون

ناشناس سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

«کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ»

در اتباط با موضوع آپ جدیدتون!
بذار جوابم خودم بدم :

عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد