نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

تسبیح ،آزاد

 

 چند روز است.

 چند روز است؟

 که بند تسبیح  مادرم را پاره می کنم

 و گلوی دخترک  را خیس.

نظرات 6 + ارسال نظر
ناشناس دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ب.ظ

درود

میدونی شاید تو با من هم نظر نباشی ولی این هایکو بهترینه تو بود از آنچه که تا به حال میباید!

انگیزه از این نوشتن چه بود؟

البته مسیح طالبیان تخصص بیشتر دارد برای چگونگیه این کار!

میشه خودت معنیش کنی ؟

دانه ی تسبیح ،گردنبند دخترانه،تازه و زیبا شدن گلو،دختر تشنه ی کربلا،شکستن بندهای دعا

انگیزه ها بود
ذهنتون رو آزاد کنید...

محمد نعمتی چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.m-nemati.blogfa.com

خیلی پرمعنا مینویسی . پیروز باشی

شما هم کلا پرمعنا هستید.

مژده چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام مرضیه جون
من اول منظورت رو نفهمیدم، اومدم بپرسم جوابی که به ناشناس دادی رو خوندم. وقتی منظورت رو فهمیدم واقعا لذت بردم.
چه طوری ذهنمو آزاد کنم؟؟!!!؟

سلام عزیزم
راستش الان وضعم خرابه
فعلا فقط به دینامیک ۴ واحدی فکر میکنم.

محمد ابراهیم چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ http://zavari.blogsky.com

مهر و تسبیح بی بی جون هنوز ...

فرزاد پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ق.ظ http://farzad387.blogfa.com

سلام
دردی تازه، شعری تازه دارم
منتظر نظر سبزتونم

ناشناس پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

درود
دیر نظر دادن من رو بذارین پای آزاد شدن ذهن شاید!
و شاید
شاید

شاید در این تباهی ها، در این همیشه باقی ها، داستانی ناگفتنی باشد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد