نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

نی نواز

" هر کس به این سرا درآید، نانش دهید و آبش دهید و از ایمانش مپرسید "

غربت

 

زین گونه ام!که در غم غربت شکیب نیست،گر سر کنم شکایت هجران غریب نیست 

جانم بگیر و صحبت جانانه ام ببخش، کز جان شکیب هست و ز جانان شکیب نیست 

..................................................................................................... 

هر چی بزرگتر می شم،معنی ((غربت)) رو بزرگتر می فهمم.وقتی این دوبیت رو با صدای محمد اصفهانی گوش می کنم  گریه می کنم،گریه ی ماهی در آب واقعا مغرورانه است نه؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
amin جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.faryadui.blogfa.com

هنوز خیلی زوده بخای از غربت بنویسی خانم مهندس!!
هرچند به نظر من تموم آدمای زمین غریبند چرا که وطنشون جای دیگس از طرفی من فکر میکنم غریب بودن وقتییه که بین آدمایی زندگی کنی که نفهمنت !

دقیقا من هم به این دلیل از غربت می نویسم.درمورد زودبودن یا نبودن می تونم بگم من هر وقت چیزی رو احساس کنم می نویسم.منتظر زمان موندن رو بلد نیستم!!!
در ضمن به املای صحیح کلمه ی بخوای دقت کنید...

امید یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://bestdl.rasekhblog.com/

سلام دوست عزیز.
وبلاگ جالب و زیبایی دارید.

من مایل به تبادل لینک با شما هستم ، آمار من +450 هستش.

اگر مایل بودید من رو با نام بزرگترین دهکده دانلود لینک کنید بعد بهم خبر بدید تا با هر نامی خواستید لینکتون کنم.
http://bestdl.rasekhblog.com/

sohrab سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ

lezat bordam
ali bud

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد